środa, 10 czerwca 2015

Manicure hybrydowy Semilac - Fresh Lime, Intensive Pink i Pastel Peach

W takie piękne słoneczne dni, jak dziś uwielbiam wszystko, co jest w mocnych wyrazistych kolorach! Dodaje mi to jeszcze więcej pozytywnej energii :)
Dziś pokażę Wam manicure wykonany lakierami hybrydowymi Semilac, w pięknych soczystych kolorach: limonkowym Fresh Lime, neonowo różowym Intensive Pink i brzoskwiniowym Pastel Peach. Pod lakiery kolorowe użyłam produktu Hard Milk, który nie tylko wzmocnił kolory, ale też utwardził płytkę. Moje paznokcie mają też nowy migdałkowy kształt i jestem w tym kształcie totalnie zakochana <3
Zapraszam :)













Lakiery Semilac mają przepiękne kolory, ładnie kryją i trzymają się bez uszczerbku aż do ich ściągnięcia! Uwielbiam je i polecam każdemu. A kolory, których użyłam w dzisiejszym mani, możecie kupić tu:

Fresh Lime

Intensive Pink

Pastel Peach

Hard Milk


Pozdrawiam :*
Kina


Śledź mnie też na Instagramie i Facebooku :)

_____________________________________________






9 komentarzy:

  1. cudowne zestawienie kolorów ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zestawienie kolorków ;) Fresh lime podbił moje serce najbardziej ;)
    U mnie nowy post zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne :) Zestawienie kolorystyczne jest piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne połączenie! ;)
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię jasne kolorki! Te są piękne !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. używam semilaców od dawna i muszę przyznać rację, nic nie odpryskuje i ten ogromny wybór kolorów <3 kolor 008 jest cudowny, zresztą jak Twój manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! :) Uwielbiam takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...