poniedziałek, 15 czerwca 2015

Matujący duet na upalne dni

Dobrze matujący i utrzymujący makijaż w nienagannym stanie przez długie godziny - to puder idealny. Bardzo lubię mieć dobrze przypudrowaną twarz (co nie znaczy, że z efektem maski ;)), ponieważ wtedy łatwiej aplikuje się bronzer i róż, oraz nie muszę się obawiać, że za chwilę makijaż spłynie mi z twarzy. W okresie letnim jest to tym bardziej ważne, bo wysokie temperatury wystawiają nasz make-up na próbę :)
Dziś chciałam się z Wami podzielić moim odkryciem ostatnich kilku tygodni - od kwietnia używam bowiem świetnie sprawdzającego się duetu składającego się z pudru sypkiego Kryolan i prasowanego Catrice.


Podstawowym pudrem, którym utrwalam podkład i korektor jest transparentny puder Kryolan
↓ ↓ ↓





Bardzo dobrze zmielony, wydajny, nie bieli twarzy, mat na skórze utrzymuje się na prawdę długo i, co najważniejsze, makijaż pozostaje na miejscu aż do demakijażu. Kryolan to profesjonalna marka dla wizażystów, możemy się więc spodziewać wysokiej jakości produktu i tak jest właśnie w tym przypadku (z resztą jeszcze nie trafiłam na produkt Kryolan, z którego nie byłabym zadowolona), a do tego cena pudru nie jest kosmiczna, bo kosztuje on na eKobieca.pl 40 zł.


Pudrem, który służy mi do poprawek w ciągu dnia jest transparentny puder Catrice
↓ ↓ ↓



Puder jest dobrze sprasowany, drobno zmielony, świetnie sprawdza się zarówno do utrwalenia podkładu na całej twarzy, jak i do poprawek w ciągu dnia. Lubię go także nakładać jako wierzchnią warstwę, na gotowy makijaż (na bronzer i róż), bo wtedy dodatkowo je utrwala i kolory ładnie utrzymują się w ciągu dnia. Jak za taką jakość, cena jest po prostu śmieszna, bo to tylko 20 zł.




Oba pudry nie mają czysto białego koloru, to raczej kość słoniowa, ładnie wtapiają się w cerę i nie tworzą białych plam. Puder sypki nakładam na różne sposoby: albo dużym puchatym pędzlem omiatając twarz, a gdy potrzeba mi mocniejszego matu i utrwalenia, to używam płasko ściętego pędzla do pudru i wciskam ten puder w skórę. Puder prasowany nakładam takimi samymi ruchami wciskającymi, też za pomocą tego płasko ściętego pędzla (flat top).



Jak dla mnie w ostatnich tygodniach jest to duet, który sprawdza się idealnie i na pewno kupię te pudry ponownie, gdy tylko mi się skończą.
A Wy znacie już te produkty? Czego same używacie w okresie wiosenno-letnim?


Pozdrawiam :*
Kina


Śledź mnie także na Instagramie i Facebooku :)

_____________________________________________





2 komentarze:

  1. Ten puder Kryolan muszę sobie koniecznie kupić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm nie miałam przyjemności używania żadnego z tych pudrów :D Na ciepłe dni na swoją facjatę nakładam duet bourjois cc cream + puder sypki tej samej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...