czwartek, 18 czerwca 2015

Mój wakacyjny must-have, czyli lakiery Semilac idealne na lato!

Dziś postanowiłam pokazać Wam zestawienie lakierów hybrydowych Semilac, które znalazły się w moim posiadaniu. Kolory dobierałam tak, aby wpasowywały się w obowiązujące wiosenno-letnie trendy i pasowały do wakacyjnych stylizacji. Gdy wokół jest ciepło i słonecznie, także na paznokciach szukam takich kolorów. 
W moim zestawieniu znajdziecie także porównanie kilku podobnych kolorów, takich jak np. Fresh Lime i Canary Green, czy Pastel Peach i Sleeping Beauty lub Pink Rock i Intensive Pink.
Zapraszam!



Na zdjęciach znajdziecie wzornik z kolorami, każdy z nich nakładałam dwuwarstwowo, kolory 001, 130 i 131 są na zdjęciach matowe, bo przemyłam je cleanerem nie nakładając topu, w rzeczywistości także pięknie się błyszczą.
Lakiery możecie zobaczyć w zmieniającym się oświetleniu, dlatego różnie się prezentują. Zdjęcie główne chyba najbardziej oddaje rzeczywiste kolory. Na pozostałych widać, jak lakiery prezentują się w słońcu lub w bardziej zacienionym miejscu.

Lista wszystkich pokazanych lakierów Semilac:
- 001 Strong White
- 130 Sleeping Beauty
- 131 Lovely Mickey
- 144 Diamond Ring
- 102 Pastel Peach
- 097 Indian Roses
- 007 Pink Rock
- 008 Intensive Pink
- 045 Electric Orange
- 040 Canary Green
- 143 Fresh Lime
- 140 Little Stone
- Hard Milk





Canary Green 040 i Fresh Lime 143





Pink Rock 007 i Intensive Pink 008



Sleeping Beauty 130 i Pastel Peach 102






Wszystkie przedstawione tu kolory można pięknie ze sobą łączyć i zestawiać, w każdym przypadku będą wyglądać rewelacyjnie!
Uwielbiam lakiery Semilac, a każdy nowy kolor jeszcze bardziej te moje uwielbienie pogłębia!

Wszystkie kolory kupicie tu http://semilac.pl/pl/ lub tu http://pazurki.com.pl/

Jakie kolory najbardziej wpadły Wam w oko? Które zestawiłybyście razem?

Pozdrawiam :*
Kina


Śledź mnie także na Instagramie i Facebooku :)

_____________________________________________




10 komentarzy:

  1. Uwielbiam te hybrydy <3 A limonka wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limonka jest czadowa, ale i te nowe pastele też są boskie!

      Usuń
    2. Limonka jest czadowa, ale i te nowe pastele też są boskie!

      Usuń
  2. 97, 102, 144 cudeńka ♥ dla mnie idealne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!właśnie zaczynam przygodę, przede mną pierwsze paznokcie za chwilę. Bardzo podobają mi się kolory: 102. 140 i 097 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, nominowałam Twój blog w zabawie Liebster Awards. Zapraszam na mojego bloga, gdzie znajdziesz pytania, na które chciałabym, żebyś odpowiedziała. Będzie mi bardzo miło, jeżeli znajdziesz czas i odpowiesz na kilka pytań :)
    http://make-up-miss.blogspot.com/2015/06/nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. 131 to taki cukierkowy róż? bo takiego szukam, a ten kolor na każdym zdjęciu wychodzi inaczej?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...