środa, 24 czerwca 2015

Produkty MAKEUP REVOLUTION godne polecenia!

Od jakiegoś czasu w sieci głośno zrobiło się o kosmetykach marki Makeup Revolution. Postanowiłam wypróbować kilka z nich, zwłaszcza, że niskie ceny bardzo zachęcają do zakupu.
Dziś przedstawię Wam produkty, które na prawdę mogę polecić!




Makeup Revolution Awesome Metals Rose Gold


Foliowy cień do powiek w odcieniu Rose Gold. Sam cień znajduje się w plastikowym słoiczku i ma gęstą konsystencję (porównałabym ją z bazą pod cienie Artdeco), pod palcami da się wyczuć malutkie kawałeczki. Można aplikować go bezpośrednio na powiekę, ale ja wolę wymieszać go na dołączonej tacce z płynem-bazą. Wtedy jest bardziej mokry i gładko można nałożyć go na powiekę.
Efekt, jaki daje, jest przepiękny - blask i mieniące się drobinki. Świetny zarówno solo, jak i dodatek nałożony na sam koniec makijażu.







Makeup Revolution I Heart Makeup I Tint My Brows Fairest - koloryzujący żel do brwi

Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint Fair - Farbka do brwi


Duet, który idealnie ze sobą współgra! Farbka do brwi w odcieniu Fair idealnie podkreśla moje jasne brwi (świetna dla blondynek). Nie ma rudego odcienia, daje efekt naturalnie podkreślonych brwi. Efekt można oczywiście stopniować, ale nawet po nałożeniu większej ilości farbki, brwi nie będą wyglądały na przerysowane. Farbka jest niezwykle wydajna i utrzymuje się cały dzień.
Ja swoje brwi lubię jeszcze utrwalić koloryzującym żelem I Tint My Brows, który idealnie zgrywa się z kolorem farbki. Brwi są ujarzmione na cały dzień. Żel to dla mnie też dobre rozwiązanie, gdy nie mam dużo czasu na makijaż, a chcę szybko podkreślić brwi. Wtedy nawet sam świetnie sobie radzi.





Makeup Revolution The One Foundation - Podkład w płynie do twarzy Shade 1


Biały podkład, dzięki któremu rozjaśnię inne podkłady, to produkt, którego szukałam od dawna. Makeup Revolution stworzył własnie takie cudo, które świetnie się do tego nadaje. Podkład ma wodnistą konsystencję i delikatne krycie. Nałożony na skórę jest przyjemnie kremowy, wilgotny. Świetnie łączy się z innymi podkładami, nie waży się. Ja używam go także do rozświetlenia poszczególnych partii twarzy - nakładam go wtedy delikatnie pędzlem na wcześniej nałożony już "kolorowy" podkład. Miękka tubka ułatwia nam wydobycie produktu, jest lekka i poręczna, małe rozmiary sprawiają, że zawsze możemy dorzucić ją do kuferka. Dla wizażystki taki produkt to zbawienie.





Makeup Revolution Pro Hygiene Cleaner Brush Shampoo


Szampon do mycia pędzli, który jednocześnie jest antybakteryjny. Świetnie czyści pędzle, nie uszkadzając ich. Jakie daje efekty możecie zobaczyć w oddzielnym poście ---> KLIK<---



Wszystkie przedstawione tu produkty świetnie się u mnie sprawdziły i śmiało mogę je Wam polecić! Kupicie je na stronie drogerii eKobieca.pl


Znacie już kosmetyki MAKEUP REVOLUTION? Które z nich podbiły Wasze serca? A może trafiłyście na jakieś buble? Podzielcie się swoimi doświadczeniami w komentarzach :)


Pozdrawiam :*
Kina


Śledź mnie także na Instagramie i Facebooku :)

_____________________________________________




15 komentarzy:

  1. Ja mam paletki z Revolution,pomadkę i puder:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam firmę ale nie miałam okazji nic testować :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam farbkę do brwi i jest całkiem fajna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie, jest super :) Lekka konsystencja, wydajna, ładnie podkreśla brwi i długo się utrzymuje :)

      Usuń
  4. Nigdy nie próbowałam tych kosmetyków i nie wiem czemu, ale kojarzyły mi się właśnie z.wysokimi cenami
    Za olejek zapłaciłam niecałe 2zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie :) Tu żaden z kosmetyków nie przekroczył chyba 30 zł ;)
      Dzięki za info o olejku :*

      Usuń
  5. ja jeszcze nic od nich nie miałam, ale od dawna podziwiam same nawet opakowania ♥ takie piękne i za tak nie dużą cenę, ale dobre opinie też słyszałam, takie wielki plus dla nich!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja o dziwo jeszcze nic nie mam z tej marki, ale chyba czas to zmienić. Bardzo kuszą mnie ich folie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Intryguje mnie ten foliowy cień... i ciekawą formułę ma też kosmetyk do rozjaśniania podkładu, nie spotkałam się wcześniej z podobnym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię szminkę w różowym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A do szatynki/brunetki jaki wybrać odcień tej farbki do brwi? Żeby również nie miała rudego pigmentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Foliowy cień posiadam ale w kolorze Cooper i bardzo go lubię :) Muszę sobie sprawić ten biały podkład ponieważ ostatnio kupiłam zbyt ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele razy spoglądałam na kosmetyki Makeupp Revolution ale bałam się, że jakość będzie kiepska. Taki biały podkład do rozjaśnienia czy lekkiego rozświetlenia twarzy byłby dla mnie tym czego szukałam :) Muszę koniecznie go kupić :)

    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...