wtorek, 2 czerwca 2015

Płyn do czyszczenia pędzli Makeup Revolution

Czyszczenie pędzli to dla mnie najmniej przyjemna część procesu makijażu. Ta bardzo ważna czynność pomaga nam utrzymać pędzle i inne akcesoria makijażowe w czystości, dobrym stanie, usuwa bakterie, które mogłyby przenieść się na inną osobę. Oprócz mycia pędzli, także je dezynfekuję po każdym użyciu, ale nie o tym dziś mowa.
Do tej pory mycie pędzli było czynnością wręcz przeze mnie znienawidzoną, ale odkąd mam płyn do dezynfencji i czyszczenia z Makeup Revolution, wszystko się zmieniło.


Wcześniej myłam swoje pędzle specjalnym mydełkiem lub szamponem do włosów. Mydełko nawet fajnie czyściło, ale było niewygodne w użyciu, za to szampon nie był w stanie usunąć wszystkich zanieczyszczeń. Postanowiłam więc wypróbować płyn Makeup Revolution Pro Hygiene Antibacterial Brush Cleaner, który formułą przypomina właśnie wygodny w użytkowaniu szampon, ale ma specjalne właściwości, ułatwiające mycie pędzli.


Płyn znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 200 ml. Ma formę gęstego przezroczystego szamponu o delikatnym zapachu. Butelka łatwo poddaje się naciskowi, więc nie ma problemu z wydobyciem produktu. A potrzeba go na prawdę niewiele!


Ja używam go w ten sposób, że odrobinę płynu wylewam na wnętrze dłoni, delikatnie zwilżam pędzel pod wodą i pocieram o płyn tworząc obfitą pianę, która świetnie zmywa zanieczyszczenia z pędzla. Dodatkowo trąc o dłoń szybciej myję pędzel. Jeszcze lepsze efekty dałoby używanie do tego nie dłoni, a rękawicy bądź jajka do czyszczenia pędzli. Ale i tak efekty są świetne! Dla mnie jest to na razie najlepszy produkt, jakiego używałam.


Zobaczcie zresztą sami (przed i bezpośrednio po wymyciu, jeszcze wilgotne):



Tutaj znajdziecie dokładniejszy opis produktu:
http://www.ekobieca.pl/product-pol-12199-Makeup-Revolution-Pro-Hygiene-Antibacterial-Brush-Cleaner-200ml.html

A także kupicie go w cenie 25 zł. Uważam, że jak za produkt tak świetnie działający, a do tego bardzo wydajny, jest to bardzo dobra cena.

Znacie już ten płyn MUR? Jak wy myjecie swoje pędzle? Co polecacie?


Pozdrawiam :*
Kina



Śledź mnie też na Instagramie i Facebooku :)

_____________________________________________





13 komentarzy:

  1. Muszę sobie kupić ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja swoje myję w mydle szarym - jest super skuteczne i do tego delikatne:) no i cenowo bije wszystkie środki na głowę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie metoda z mydłem nie bardzostał odpowiada, bo jest mało wygodna.

      Usuń
    2. Mi właśnie metoda z mydłem nie bardzostał odpowiada, bo jest mało wygodna.

      Usuń
  3. A ja dalej używam mydełka ;) Mam wrażenie, że taki płyn zużyłabym w mig. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja teraz mam porównanie i widzę, że mydełko schodziło mi szybciej i to dużo szybciej :)

      Usuń
    2. A ja teraz mam porównanie i widzę, że mydełko schodziło mi szybciej i to dużo szybciej :)

      Usuń
    3. A ja teraz mam porównanie i widzę, że mydełko schodziło mi szybciej i to dużo szybciej :)

      Usuń
  4. Między klientkami dezynfekuję pędzle płynem Inglot, zaś przy gruntownym myciu po wszystkich używam mydła Protex. Mimo, że jest antybakteryjne nie zniszczyło jeszcze włosia pędzli, choć ten produkt stosuję od ponad roku. Ciekawym sposobem jest zanurzenie na 20 minut pędzli w roztworze wody i płynu do płukania, które zmiękcza oraz nadaje piękny zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myję swoje pędzle szamponem do włosów :) Nie narzekam, bo są one dobrze wyczyszczone i mi to odpowiada. Ale ten płyn, interesujący. Bardzo dobrze czyści. Może w przyszłości się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba tez się skuszę na zakup tego płynu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...