środa, 1 lipca 2015

Kolorowe smokey, czyli testowanie paletki Sleek Original i-Divine

Paletki Sleek są znane i lubiane już od dawna. Ja jednak, ja w swoich zbiorach, nie wiedzieć czemu, mam tylko dwie paletki - wspomnianą w tytule Original i-Divine i typowo letnią Del Mar II.
Dziś pod lupę biorę właśnie tę pierwszą :)


Paletka Original i-Divine to bardzo ciekawe zestawienie kolorów. Wszystkie cienie, oprócz czarnego matu, są satynowe, perłowe lub delikatnie brokatowe. Mają połysk. Cienie są świetnie napigmentowane, przyjemnie nakładają się na powiekę, ładnie rozcierają i na bazie utrzymują się cały dzień.



Ja swoją paletkę dostałam na spotkaniu blogerek w Szczecinie (Matki na Dzikim Zachodzie), a przywędrowała z drogerii eKobieca.pl


Tak przedstawiają się swatche


a tak makijaż :)







Jak podoba Wam się takie połączenie kolorystyczne? Przyznam, że paletka Sleek ma coś takiego w sobie, że aż się chce kolorowego szaleństwa na powiece :D
Posiadacie kultowe już paletki Sleek'a? Które z nich szczególnie polecacie?


Pozdrawiam :*
Kina

Znajdziecie mnie też na Instagramie i Facebooku :)

_____________________________________________




14 komentarzy:

  1. Ooo ten dolny rządek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki wymagające odwagi, ale piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paletka, cienie mają ładne kolorki
    jestem pod wrażeniem makijażu
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię tę paletę, choć nie wszyscy za nią przepadają:) no i muszę wtrącić, że pamiętam te cudowne czasy, kiedy paletki sleeka kosztowały po 29,99 :( dwa lata i cena o dychę w górę

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka paletek Sleeka, ale ta jakoś mi nie wpadła w oko do tej pory. A szkoda, bo kolory sa typowo wakacyjne, piękne ^_^ I makijaż również świetny, lubię takie pawie oczka ;)
    Buziaki, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pigmentacja! Makijaż przepiękny :D Ja posiadam paletkę Au Natural ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się dolne cienie w szczególności ♥ mam 4 paletki Sleek i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolory :) Mam jedną paletkę Sleek i jestem bardzo zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadła mi w oko ta paletka. Wszystkie cienie na dole paletki mi się podobają :D . Piękny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kompozycja kolorów

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te kolory, Twoje połączenie ich jeszcze bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż - jak dla mnie rewelacja !
    A z paletek miałam niestety tylko jedną.. muszę chyba się jeszcze w jakąś zaopatrzyć, bo są naprawdę cudne :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...