czwartek, 30 lipca 2015

Manicure hybrydowy Semilac - Electric Orange

Ostatnio na moich paznokciach gościła Semilacowa biel, a dziś zrobiłam nowy manicure i zaszalałam z elektryzującą pomarańczą :D
Kolor Electric Orange jest tak wyrazisty i przykuwający uwagę, że nie potrzeba mu już żadnych dodatków! To neonowy pomarańcz idealny póki lato jeszcze trwa :) Jesienią pewnie będą na paznokciach królować ciemniejsze stonowane barwy, więc teraz jeszcze warto pokusić się o coś szalonego ;)

Pod kolor Electric Orange nałożyłam Hard Milk, a samego koloru dałam 3 warstwy.





Kolor różnie prezentuje się w różnym oświetleniu, dlatego taka różnica na kolejnych ujęciach.











Jak widzi się Wam taki odcień? Ja na początku nie byłam do niego przekonana, bo wolę róże, ale teraz totalnie się w nim zakochałam i nie mogę przestać zerkać na paznokcie :D


Lakiery Semilac kupicie na stronach:




p.s. Dziś ostatnia szansa, żeby wziąć udział w rozdaniu z drogerią eKobieca.pl


Pozdrawiam :*
Kina


10 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...