czwartek, 30 lipca 2015

Manicure hybrydowy Semilac - Strong White, Lovely Mickey + folia transferowa

Ostatnio bardzo mało mnie na blogu, pochłonęły mnie sprawy poza blogowe :)
Dlatego dziś pojawiają się dwa wpisy :)
Nadrabiam zaległości w lakierach hybrydowych Semilac :)

Póki lato jeszcze trwa, na moich paznokciach pojawia się dużo kolorów i jasnych akcentów. Ostatnio w ruch poszedł lakier Strong White, który połączyłam z delikatnymi akcentami różowego Lovely Mickey i dodałam folię transferową, aby nie było zbyt nudno ;)
Podobno niektórym z Was biel z Semilaca sprawia kłopoty, ja jednak nie miałam z nią problemów - ale nakładałam ją bardzo cienkimi warstwami - tu mam ich aż 4. Ale warto! :D










Miałyście jakieś doświadczenia z lakierem Strong White Semilac? Lubicie biel na paznokciach?

Lakiery Semilac kupicie na stronach:




p.s. Dziś ostatnia szansa, żeby wziąć udział w rozdaniu z drogerią eKobieca.pl



Pozdrawiam gorąco :*
Kina


1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...