wtorek, 7 lipca 2015

Semilac Lovely Mickey, Sleeping Beauty i Diamond Ring, czyli manicure podkreślający opaleniznę

Ostatnio Semilac rozszalał się z nowymi kolorami, było ich tyle, że ciężko się było zdecydować na jeden konkretny ;) Dlatego ja na swoich paznokciach mam obecnie trzy :D
Dziś właśnie manicure w kolorach, które idealnie podkreślają wakacyjną opaleniznę. Są to dwa neonowe pastele i brokatowe srebro!
Lovely Mickey to słodki, cukierkowy róż, Sleeping Beauty to rozbielona pastelowo-neonowa brzoskwinia, a Diamond Ring to piękne srebro z wieloma mieniącymi się drobinkami. Wszystkie przepiękne <3

Zobaczcie, jak prezentują się razem!














Zaopatrzyłyście się już w któryś z nich? A może wpadł Wam w oko inny kolor z Semilacowych nowości? Ja już planuję, które nowe odcienie w następnej kolejności wpadną w moje ręce :D


Wszystkie lakiery kupicie na stronach:
http://semilac.pl/pl/http://pazurki.com.pl/


Buziaki :*
Kina

Znajdziecie mnie też na Instagramie i Facebooku :)

_____________________________________________




22 komentarze:

  1. Łosoś najbardziej w moim guście. Taki cudownie letni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała trójca bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sleeping Beauty jest prześliczny! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Dopiero pod hybrydą tak ładnie rosną :)

      Usuń
  5. Piękne <3 ja zamówiłam 5 nowości plus 3 neony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten łososiowy i różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są piękne <3 Będą moje, kiedyś :P

    OdpowiedzUsuń
  8. to prawda, semilac ma ostatnio tyle nowych kolorków,jak whcodzę na ich stronę to przepadam:D zamówiłam włśanie kolor sleeping beauty i nie mogę się doczekać, jak do mnie dotrze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Już na fanpage podziwiłam te kolorki. Piękne, takie jasne jakie lubię ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten srebrny lakier za mną chodzi :((

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kolorki cudne! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...