poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Zestaw pędzli do makijażu SUNSHADE MINERALS

Pędzle do makijażu to "narzędzia", których nigdy nie jest za dużo :)
Uwielbiam testować nowe pędzle i wybierać z nich "perełki". Jakiś czas temu do testów wybrałam sobie zestaw syntetycznych pędzli SUNSHADE MINERALS. Poprzeczkę miały wysoko postawioną, po tym, jak zakochałam się w pędzlach ZOEVA.
Zobaczcie, czy przypadły mi do gustu :)


Zestaw 15 pędzli SUNSHADE MINERALS jest bardzo ciekawie skomponowany, znajdziemy tu bowiem, oprócz zawsze przydatnych pędzli do twarzy, świetne puchacze do rozcierania. W takich zestawach zazwyczaj dominują pędzle języczkowe różnego kalibru, a tu takiego typowego języczka nie mamy, za to jest kilka różnych fajnych pędzli do blendowania. Każdy świetnie sprawdza się w swojej roli.




Pędzle znajdują się w eleganckim i przydatnym etui, które może nam także służyć jako podręczne opakowanie na najbardziej ulubione pędzle (nie tylko z tego zestawu), które zabieramy ze sobą w podróż, bądź do torebki!

Zestaw składa się z poniższych pędzli:
  1. LARGE POWDER - pędzel do pudru, długość włosia : 40 mm, średnica włosia : 38 mm.
  2. POWDER BRUSH - pędzel do pudru, długość włosia : 33 mm, średnica włosia : 33 mm.
  3. FLAT TOP KABUKI BRUSH - pędzel do nakładania kosmetyków płynnych, kremowych, długość włosia : 30 mm, średnica włosia : 35 mm.
  4. LARGE ANGLED CONTOUR - skośny pędzel do różu i bronzera, długość włosia : 30 mm, średnica włosia : 24 mm.
  5. FOUNDATION - pędzel do podkładu, długość włosia : 25 mm, średnica włosia : 22 mm.
  6. LARGE FLUFF - pędzel do cieniowania, długość włosia : 14 mm, średnica włosia : 15 mm.
  7. PRECISION FLAT ANGLED - pędzel do konturowania twarzy, długość włosia : 10 mm, średnica włosia : 9 mm.
  8. TAPERED BLENDING - pędzelek do mieszania i łączenia ze sobą cieni, długość włosia : 15 mm, średnica włosia : 8 mm.
  9. SMALL TAPERED BLENDING - pędzelek do mieszania i łączenia ze sobą cieni, długość włosia : 12 mm, średnica włosia : 7 mm.
  10. BLENDING - owalny pędzel do mieszania kolorów i rozcierania granic, długość włosia : 14 mm, średnica włosia : 12 mm.
  11. EYE SHADING - pędzel do cieniowania powiek, długość włosia : 11 mm, średnica włosia : 11 mm.
  12. SMALL ANGLE - skośny pędzel do modelowania brwi, długość włosia : 5 mm, średnica włosia : 5 mm.
  13. EYELINER - pędzelek do rysowania kresek, długość włosia : 9 mm, średnica włosia : 1 mm.
  14. BROW AND LASH - spiralka do tuszowania rzęs i brwi, długość : 25 mm, szerokość : 8 mm.
  15. BROW COMB - grzebyk do rozczesywania rzęs wraz ze szczoteczką do tuszowania, długość : 30 mm, średnica : 25 mm





Oprócz bardzo fajnych i mięciutkich pędzli do twarzy, które zawsze się przydają (zwłaszcza dla wizażystki nigdy nie jest ich za wiele ;)), to moimi totalnymi faworytami stały się dwa pędzle do oczu - na powyższym zdjęciu od lewej - nr 2 i nr 4 (dodam, że wszystkie puchacze w tym zestawie są na prawdę bardzo fajne). 

Pierwszy z nich to LARGE FLUFF, czyli duży pędzelek do cieniowania. Jest idealny do pokrywania powieki jednym cieniem, pięknie nakłada kolor na środek powieki, a do tego jest gruby i zakończony puchato i świetnie do tego cienie rozciera, nie nakłada ich plamą. Gdybyśmy nie miały pod ręką typowego pędzelka do rozcierania, to z tą czynnością na pewno poradziłby sobie także właśnie ten pędzelek. 

Drugi ulubieniec to PRECISION FLAT ANGLED. Pędzel - kopytko. Co prawda tu opisany jest jako pędzel do precyzyjnego konturowania, jednak dla mnie jest do tego za mały. Ja od razu użyłam go do podkreślenia zewnętrznego kącika oka i uważam, że jest do tego idealny! W sekundę mamy nałożony cień i ładnie zaznaczony kształt w zewnętrznej części powieki. Kolor jest bardzo skoncentrowany, ale tym pędzlem nie robimy plamy, bo od razu granice koloru możemy nim rozetrzeć. Od kiedy go mam, to mój must-have w makijażu!

Do tej pory nie posiadałam pędzli o tych kształtach, co te dwa, opisane powyżej, i jestem nimi po prostu zauroczona! Będę szukać takich pędzli także z innych firm, bo wiem, że takie kształty, to strzał w dziesiątkę i są to rewelacyjne narzędzia do makijażu!


Podsumowując:
O pędzlach SUNSHADE MINERALS słyszałam już wiele dobrego od innych wizażystek, ale nie spodziewałam się, że i mi aż tak bardzo przypadną do gustu. Wiadomo, że nie jest to liga pędzli ZOEVA, ale ogólnie pędzle są bardzo dobre, przyjemne w użytkowaniu i na prawdę godne polecenia. A kilka z nich to prawdziwe perełki, które spokojnie mogą konkurować z droższymi kolegami!

Zestaw dostaniecie w naprawdę przystępnej cenie 111 zł w drogerii eKobieca.pl

http://www.ekobieca.pl/product-pol-11533-LancrOne-SUNSHADE-Minerals-Zestaw-15szt-Etui-czarne-lub-zlote.html


Miałyście już styczność z tą marką pędzli? Jak sprawdziły się u Was?
Polecacie pędzle, które opisałam tu jako moich faworytów (duży puchaty płaski i pędzel - kopytko) , z innych firm?


Pozdrawiam :*
Kina


Znajdziecie mnie też na Instagramie i Facebooku :)

_____________________________________________




15 komentarzy:

  1. no no całkiem ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne puchate, moje aż takie nie są..:( pozdr :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie slyszalam a onich a wygladaja tak slodziutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Słysze o nich pierwszy raz, a prezentują się całkiem fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają świetnie i chyba się na nie skuszę, bo uwielbiam ekobiecą :D super blog! zapraszam do siebie - dopiero zaczynam :) http://xsweetlikecinnamonx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki sam zestaw od ponad roku i jestem zachwycona. Pędzle są naprawdę dobre jakościowo.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam pędzle tej firmy, tylko mniejszy zestaw i jasne trzoneczki. Są ze mną od początku i nie zawiodłam się na nich! Świetnie się je myje, żaden włosek mi z nich nie wypadł, co dzieje się notorycznie z pędzelkiem z Hakuro :( Także polecam, bo nie są drogie a super jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super pościak
    Mój blog ->zapraszam
    obserwuję i zachęcam do tego samego

    OdpowiedzUsuń
  9. super pościak
    Mój blog ->zapraszam
    obserwuję i zachęcam do tego samego

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie się prezentują i cena też jest ok, a że rzeczywiście pędzli nigdy nie jest za wiele... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niedawno kupiłam zestaw tych pędzli, tyle, że mniejszy i także uważam, że był to dobry zakup

    OdpowiedzUsuń
  12. zdradz gdzie kupilas takie piekne lustro :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...