czwartek, 17 września 2015

Jesienne trendy - makeup i manicure Semilac

Witajcie :)

Ostatnio bardzo mało mnie na blogu, a to dlatego, że wiele dzieję się teraz w moim życiu zawodowym :) Powoli jednak zaczynam wszystko ogarniać, więc postaram się jak najczęściej dodawać wpisy na blogu :)
Dziś jesiennie ;)
Jeśli interesujecie się trendami na nadchodzące sezony, to wiecie na pewno, że najbliższej jesieni i zimy królować będą mocne, wyraziste czerwone usta w połączeniu z delikatnym okiem oraz makijaż smokey eyes. Ja zainspirowałam się pięknymi kolorami lakierów hybrydowych Semilac Legendary Red i Dark Violet Dreams i stworzyłam do tego manicure makijaż. Tym razem w roli głównej występują usta!

Zapraszam :)




Makijaż jest bardzo prosty i myślę, że żadnej z nas jego wykonanie nie przysporzy trudności :) Delikatny róż na ruchomej powiece, załamanie podkreślone matowym brązem i do tego lkasyczna kreska + wytuszowane porządnie rzęsy! Klasyka!
(Po więcej zdjęć z tej sesji zapraszam na Facebooka i Instagram! - linki pod postem)

A na paznokciach piękne kolory od Semilac <3




A Wy trzymacie się trendów, czy stawiacie na coś zupełnie innego? ;)

Pozdrawiam :*
Kina

Znajdziecie mnie też na Instagramie i Facebooku :)

_____________________________________________





8 komentarzy:

  1. Jaki piękny makijaż, a modelka śliczna! <3
    Jestem ciekawa czego używasz do zdjęć, chodzi mi o oświetlenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu :*
      Od niedawna mam całkiem nowy sprzęt, pelnoklatkowy aparat i do tego duży softbox octavia 140 cm i światło błyskowe :)

      Usuń
    2. Dzięki Madziu :*
      Od niedawna mam całkiem nowy sprzęt, pelnoklatkowy aparat i do tego duży softbox octavia 140 cm i światło błyskowe :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja w Semilacu zakochałam się od pierwszego użycia i lakiery poszły w odstawkę ;)

      Usuń
  3. Śliczny ten makijaż, modelka również! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny makijaż! :O super blog, zostaje na dłużej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...