czwartek, 3 września 2015

Sleek Del Mar Vol. II i makijaż na koniec lata

Wieczory i poranki nie należą już do najcieplejszych, w kalendarzu już wrzesień. Na szczęście dni są ciepłe i słoneczne :)
Schyłek lata to pora roku, którą bardzo lubię :) Chociaż kolory są już takie wyblakłe od słońca, to wiem, że zaraz zmienią swe barwy na odcienie brązu i złota :)
Ale ja lubię także te chłodne wyblakłe kolory! I takie też dziś zobaczycie w makijażu :)





Modelką była piękna Alicja <3

Do makijażu użyłam cieni z paletki Sleek Del Mar Vol. II, róż na policzkach pochodzi z serii Nautical Sleek'a. Na ustach Liplava I <3 Makeup w kolorach Unleash i Tremor. Kreska namalowana niezawodnym eyelinerem Maybelline.

Kosmetyki znajdziecie w internetowej drogerii eKobieca.pl w atrakcyjnych cenach :)






Co sądzicie o takich kolorach w makijażu? Lubicie schyłek lata, czy bliżej Wam do złotej jesieni? :)


Pozdrawiam (zwłaszcza tych, którzy musieli już wrócić do szkoły ;) ) :*
Kina


Znajdziecie mnie też na Instagramie i Facebooku :)

_____________________________________________





6 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...